image description

Administracja

Służby techniczne Warsaw Data Center posiadają odpowiednie kwalifikacje w celu świadczenia usług zarządzania systemami informatycznymi opartymi o system operacyjny MS Windows Server i bazę MS SQL, jak i wykorzystującymi systemy linuksowe (np. Debian).

W związku z tym proponujemy usługi administracji w przykładowym zakresie opisanym poniżej:

  • instalacja systemu operacyjnego i bazy danych
  • konfigurowanie podstawowych parametrów systemu operacyjnego i bazy danych
  • instalacja uaktualnień systemu
  • usuwanie nieprawidłowości w działaniu systemu operacyjnego
  • zarządzanie kontami użytkowników
  • wykonywanie kopii bezpieczeństwa systemu operacyjnego
  • wykonywanie kopii bezpieczeństwa bazy danych
  • okresowa weryfikacja wykonanych kopii bezpieczeństwa
  • archiwizacja danych
  • przywrócenie z kopii bezpieczeństwa systemu i bazy
  • całodobowe monitorowanie sieci
  • monitorowanie dostępności serwera (ping)
  • monitorowanie dostępności usług (http, ftp, smtp, mssql)
  • monitorowanie procesów pracy serwera
    • zajętości dysków twardych,
    • pamięci operacyjnej,
    • dysków twardych
  • konfigurowanie ochrony firewall (filtrowanie portów)
  • powiadamianie e-mail oraz sms o niedostępności usługi

Warsaw Data Center niezwłocznie kontaktuje się w wyznaczony sposób z klientem w sytuacjach kiedy administrując rozwiązaniem teleinformatycznym ustali, że przyczyną nieprawidłowości w działaniu rozwiązania jest aplikacja klienta. Dalsze działania naprawcze podejmowane będą na podstawie zleceń otrzymywanych od upoważnionych osób z firmy klienta, które nadzorują działanie aplikacji. Całość ogólnej infrastruktury technicznej (łącza do operatorów obcych, sieć oferenta, zasilanie, klimatyzacja) jest monitorowana automatycznie i w razie wykrycia awarii oferent niezwłocznie podejmuje czynności naprawcze przez całą dobę we wszystkie dni roku (24x7).

W przypadku awarii udostępnionego sprzętu w ramach usługi Warsaw Data Center usuwa awarię poprzez wymianę komponentu lub całego urządzenia. Po usunięciu awarii jeśli jest to konieczne oferent przystępuje do odtworzenia systemu oraz danych z ostatniej kopii bezpieczeństwa. W ramach administracji systemem oferent może świadczyć pomoc w  trzech różnych czasach, które zostały przedstawione poniżej:

  • 24x7x4 zgłoszenia przyjmowane przez całą dobę we wszystkie dni roku.
  • 12x7x4 zgłoszenia przyjmowane w godz. 08:00 20:00 we wszystkie dni roku.
  • 12x5x4 zgłoszenia przyjmowane w godz. 08:00 – 20:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku z maksymalnym czasem reakcji do 4 godzin.

Zapraszamy do rozmowy z naszym Działem Sprzedaży!

Nowe zasady dotyczące plików cookies

W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies (niewielkie pliki tekstowe przechowywane przez przeglądarkę internetową na urządzeniu użytkownika) m.in. do analizy odwiedzin ruchu na stronie, dopasowania wyglądu i treści strony do indywidualnych potrzeb użytkownika w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Akceptując pliki cookies spowodujesz ,że nasza strona będzię w 100% funkcjonalna, w przeciwnym wypadku pewne jej części mogą nie działać poprawnie. Pełna polityka Cookies znajduje się w linku poniżej. Więcej informacji dostępne w naszej: polisie plików cookies.

EU Cookie Directive Module Information