Serwer Dedykowany dla Biznesu
- Szczegóły
- czwartek, 12 września 2013
W odróżnieniu od wielu dostawców usług hostingu świadczących podstawowe usługi, Warsaw Data Center udostępnia gwarantowane parametry serwerów oraz zapewnia bogate usługi dodatkowe przydatne w poważnych zastosowaniach: regularne kopie bezpieczeństwa i archiwizację danych, monitorowanie usług i powiadomienia, ochronę firewall, szyfrowane połączenia VPN.
Korzystając z usług zaawansowanego wsparcia technicznego nasz Klient otrzymuje bezpieczeństwo i fachową opiekę.
Serwer Dedykowany dla Biznesu dostępny jest w następujących konfiguracjach:
Standard | Advanced | Pro | ||||
Procesor | 1 vCPU (2-3GHz) | 2 vCPU (2-3GHz) | 4 vCPU (2-3GHz) | |||
Pamięć RAM | 2GB | 4GB | 8GB | |||
Przestrzeń dyskowa | 50GB | 100GB | 200GB | |||
System operacyjny | Linux: Debian, Cent OS, Ubuntu, Fedora MS Windows Server 2012 * |
|||||
Baza danych | My SQL, PostgreSQL, MS SQL Serwer * | |||||
Backup | Codzienna kopia bezpieczeństwa | |||||
Opłata jednorazowa | 1 zł | |||||
- * Oprogramowanie firmy Microsoft dodatkowo płatne. Szczegółowe informacje dotyczące licencji i opłat można uzyskać telefonicznie i mailowo.
- Podane w ofercie opłaty są cenami netto i nie zawierają podatku VAT 23%.
Specyfikacja usługi, wspólna dla każdego serwera
- Codziennie wykonywana kopia bezpieczeństwa (snapshot) dysku
- Całodobowe monitorowanie działania serwera (ping)
- Dyski pracujące w macierzy RAID zapewniające ciągłość działania w przypadku uszkodzenia dysku
- Dostęp do internetu z gwarantowanym pasmem 50Mbps
- Pakiet ruchu 1TB na miesiąc zawarty w cenie, dodatkowy ruch rozliczany za każdy 1GB przesłanych danych
- Jeden publiczny adres IP dla każdego serwera, z możliwością zwiększenia ilości adresów IP za dodatkową opłatą
- Wsparcie techniczne w zakresie świadczonej usługi przez telefon oraz e-mail (system zarządzania zgłoszeniami)
Gwarancja dostępności usługi (SLA)
- Gwarantujemy poprawność działania usług w następujących obszarach:
- infrastruktury technicznej oraz dostępu do internetu na poziomie 99,9% czasu w skali miesiąca
- poprawność działania serwera, a w przypadku awarii przywrócenie poprawności działania fizycznego serwera w czasie nie przekraczającym 4 godziny
- Zaawansowane wsparcie techniczne
- Indywidualne kopie bezpieczeństwa wykonywane we wskazanym terminie oraz archiwizację danych
- Ochrona zapory firewall, realizowana przez nadmiarowe rozwiązanie pozwalające filtrować ruch sieciowy
- Szyfrowane kanały VPN umożliwiające bezpieczny dostęp dla całego biura/oddziału lub pojedynczych komputerów
USŁUGA ZAAWANSOWANEGO WSPARCIA TECHNICZNEGO
- Wsparcie techniczne 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia
- usuwanie awarii sprzętowych
- odtworzenie systemu i danych z kopii bezpieczeństwa
- dedykowany zespół wsparcia technicznego dostępny przez e-mail (system zarządzania zgłoszeniami) lub telefonicznie.
- Monitorowanie pracy serwera i powiadomienia 24 godziny na dobę
- ping, http, https, ftp
- powiadomienia wysyłane na adres e-mail.
- Kopie bezpieczeństwa i archiwizacja danych
- codzienna kopia bezpieczeństwa wszystkich plików (system, bazy danych, pliki)
- przechowywanie dwóch ostatnich kopii bezpieczeństwa.
- Administracja
- Instalacja systemu operacyjnego oraz wspieranego oprogramowania
- wsparcie administracyjne dla systemu operacyjnego oraz wspieranego oprogramowania
- comiesięczne uaktualnienia systemu operacyjnego oraz kluczowych aplikacji wraz z instalacją „łatek” (patches) w celu zapewnienia poprawności działania i bezpieczeństwa serwera
- W razie potrzeby odzyskanie całości systemu i danych z kopii bezpieczeństwa
- Klient posiada pełne prawa administratora systemu (root).
- Gwarancje jakości świadczonej usługi
- poprawność działania systemu hypervisor dla serwera przez 99,99% czasu w roku
- w przypadku konieczności skorzystania z kopii bezpieczeństwa rozpoczęcie odzyskiwania systemu w czasie nie przekraczającym 2 godzin.
- Opłaty za usługi wsparcia technicznego:
- opłata jednorazowa wraz z zamówieniem nowego serwera: 1 zł
- opłata miesięczna: 300 zł.
DODATKOWE OPCJE WSPARCIA TECHNICZNEGO
- Łatwe i wygodne zarządzanie usługami:
- Panel administracyjny Direct Admin (nieograniczona ilość domen) – 30 zł /miesiąc.
- Ochrona serwera:
- firewall – zapora ogniowa, filtrowanie ruchu kierowanego do serwera w celu ograniczenia dostępu jedynie dla wybranych portów
- anty-wirusowa codzienna kontrola plików
- dodatkowa opłata miesięczna: 100 zł.
- VPN – szyfrowany zdalny dostęp:
- zdalny szyfrowany dostęp do serwera z wykorzystaniem szyfrowanego kanału VPN w technologii IPSec
- dodatkowa opłata miesięczna za każdy dostęp VPN: 100 zł.
Podane w ofercie opłaty są cenami netto i nie zawierają podatku VAT 23%.
Przy umowie krótszej niż 12 miesięcy opłata abonamentowa za usługę może się różnić od opłaty podanej w ofercie.
Oferta jest ważna do 31 października 2013 r.